10 October 2008

~~Sekitar Jamuan Hari Raya Rumah Nini~~

Kita redakan sekejap amarah politik aku ni, kalau tak mahu membuak buak dan meletup terus. Nini nak ucapkan terima kasih buat teman teman AIC dan juga rakan rakan perjuangan yang hadir ke rumah Nini pada jamuan Hari Raya serta Majlis Pertunangan pada raya ke 5 lalu.

Ramai juga yang terkejut, ingatkan hanya jamuan Hari Raya rupanya ada majlis pertunangan juga. Cerita di meja makan kurang sedikit dengan gemuruh politik, al maklumlah mood raya.

Ucapan terima kasih yang tak terhingga buat En Ask kerana menjadi photographer Nini pada hari tersebut. Gambar gambar yang diambil memang mantap dan hebat. Tak sia sia Pak Anwar 'hired' jejaka tampan bernama Saiful Asraf ni sebagai photographer rasminya. Ini bukan Saiful Bukhari ok, itu budak tak guna. Otak letak kat lutut.

Buat kawan kawan ALK, terima kasih ye sebab hadir. Nini hargai sangat kehadiran you all semua. Sayangnya, tak ada gambar yang dirakamkan malam tersebut bersama kalian. Sob sob sob.


"Ask, Mr Kekasih, Nini, Mr President AIC dan isterinya tercinta"

President & Vice President AIC bersama pasangannya yang monyokong perjuangan kami!

~~AJK AIC in house~~

~~ Mr Najwan & Kekasih, Nini, Farhash, Shuk, Isteri~~

~~Nat menikmati juadah while Shuk bercerita tentang agenda dunia :)~~

~~Photographer yang memang sangat berbakat. Tak rugi hired dia ni~~

~~Now I know why Boss memang suka ngan Ask, kerja memang superb beb~~

~~Anak kecil ini sentiasa bersamaku~~

Opppsssss ada satu lagi kisah :

Huh....ada tetamu jemputan khas malam itu juga. Hey, I spot him! Papa bawa dia. Ermm, Pak Anwar kata, kita kena buat baik kalau orang tu baik dengan kita. So, mean time belum ada cerita yang boleh buatkan aku menyampah tengok dia, maka dengan baiknya aku bersalam dan bergambar dengannya.

Ada juga hantar pesanan pada Pak Anwar dan keluarga agar hadir ke rumahku malam itu tapi Mak Zah tak sihat so tak dapat hadir.

Aku belum nak 'run' Ku Li Club lagi, jangan risau! hehehehe

Daddy with Ku Li

8 comments:

Cob Nobbler said...

Islam mengajar kita untuk menghormati sesama saudara walau berlainan fahaman politik.

Anonymous said...

nak komen: kata photographer pro...tp knp gambar nini ngan kuli goyang?minta maaf...jgn marah..
amirtahir

Marini Kamal said...

gambar kuli bkn photographer rasmi yg ambil. dia dah balik dah time tu

LeeSlimShady said...

Walau apa pun Lee nak ucapkan Selamat hari raya Aidilfitri rasanya tak terlewat yek untuk mengucapkannya pada seluruh warga kerja AIC yang tersayang macam Shuk, Nini,Ask,Ash ali,Ida farhash....

Gamabr Nini ngan Kuli tu eh...korang tak tau kerr Ayahanda Nini kan Orang UMNO ....mungkin orang penting kot tapi takpelah....bukan takat tu je Lee pon dalam keluarga Lee pun macam abang ipar sendiri dalah ketua pemuda UMNO bahagian Selayang...but we still a Family tapi kalau bab politik of course we fight like a battlefield....




Apa pun Lee nak mohon maaf pada Nini selaku Miss deputy president of AIC....walaupun kita jarang bercakap mungkin kadang - kadang ada la kata - kata kesat yang dah ter "key"in tapi insyaallah lepas ni Lee akan cuba luangkan lebih masa untuk bersama - sama program AIC........dan Lee harap lepas ni Lee akan lebih rapat lagi dengan semua warga kerja AIC terutamanya Delster(pasal selalu gaduh ngan dia) dan Nini.......

Anyway Pejuang Prodemokrasi mengucapkan selamat hari raya aidilfitri dan maaf Zahir batin...

Anonymous said...

oh ye ke...
apa pun tahniah diucapkan..

angah said...

tahniah ninie....
jumpa ku li naper tak ajak dia join club kita...
bagi dia baju ...
hehehehe

Selamat Hari Raya Aidilfitri

checkmate said...

KAGUM TGK GAMBAR NINI SERTA KULI
TERINGIN JUGA BERGAMBAR DGN BELIAU
TAPI BELUM KESAMPAIAN...

annie said...
This comment has been removed by the author.