26 March 2009

Perhimpunan Babun Babun Sedunia

Salam Reformasi

Kesejahteraan teman teman semua sentiasa tak putus dalam doa Nini. Akhir akhir ini, kita lihat makin cacar marba angin ahmar politik Malaysia. Ia bukan sekadar melumpuhkan sendi sendi telinga, malah melemahkan otot otot minda untuk semakin percaya akan kejujuran yang seolah raihan simpati dari pucuk pimpinan UMNO aka BN.

Sedih Nini pandang, pilu Nini dengar. Mata hati terus gelap dan buta, bukan kabur lagi. Yang menangis lepaskan jawatan seperti mati bini pun ada, yang tersengih bak babun meroyan dapat takhta pun ada, yang berdegar degar mendabik dada ingin pulihkan semangat bangsa pun ada, malah yang lebih sadis lagi, bila ada sorang hamba ALLAH swt tu punyalah 'confident' memegang takhta tapi BINI dok lebih lebaqkan punggungnya.

Medan Perhimpunan dijadikan aset penting untuk meraih simpati. Saranan demi saranan, sentimen berbalas sentimen, airmata dan senyum pilu semuanya digambarkan. Apa mereka ini cuba untuk menjadi peminta sedekah? Miskin kepercayaan dari rakyat jelata?

Makin di asak, makin meluat dibuatnya. Perjuangan hari ini lebih kejam dari PERANG JEPUN! Apa tidaknya, suara suara sumbang mula lontarkan peluru racun, tapi berjaya ditepis oleh minda mencerna anak muda. Kita lihat sejauh mana babun bisa mengangkat tangan setinggi langit, mencium keris pusaka. Tak kurangnya juga pada si mamak yang gantikan montel. Bak kata Budin.....Pi Mai Pi Mau Tang Tu juga....PIIIIIIIRAH.

Nini mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan selamat berjaya buat barisan pimpinan baru (yang rasanya lebih kejam dari zionis). Nini tak sabar untuk tempur saf saf kuat mereka. Sudahlah, kalau sekali orang tak percaya....sampai mati pun tak akan percaya.

Next, Nini nak sembang panjang sikit pasal si pungkoq lebaq yang jalan macam penguin bunting tu. Geli sungguh dok tengok kuah lebih dari sudu. Awat muka dia macam susuk terkeluar? Rasanya lupa makan tempe kot... dush dush dush....(nini kena baling bom C4)

Chiow!!!!


2 comments:

nami o fish said...

Chronic Cronism.heee...

LeeSlimShady said...

NINI .....KAD JEMPUTAN TU NINI SEND TERUS KAT KAMPUNG LEE...

LEE TAK TAU RUMAH NINI KAT MANA DI KOTA DAMANSARA...

HARAP NINI BOLEH TAK SEND KAN TERUS KE E-MAIL LEE MAP UNTUK KE RUMAH NINI...

TAKUT 11 APRIL LEE SESAT