09 August 2008

~~Laporan Ringkas Aktiviti BOWLING AIC~~

Maaf teman teman AIC,

Terlewat pula mengemaskini gambar sekitar pertandingan bowling AIC beberapa minggu nan lalu. Di atas kesibukan yang tak dapat dikawal, maka makin kurang masa untuk mengemaskini pelbagai cerita. Berserta dengan ini, Nini lampirkan juga sedikit rencana sepanjang berlangsungnya pertandingan tersebut.

Lebih kurang jam 3 petang, kelihatan berduyun duyun anak muda yang memakai baju-T berlogo kan wajah Anwar Ibrahim mula merentasi ruang legar Ampang Point lantas menuju ke tingkat 3 bangunan tersebut.

Petang Sabtu 28 Julai, bertempat di pusat membeli belah Ampang Point (lantai 3) itu, hampir
40 orang anak anak pemangkin perjuangan rakyat mula tidak sabar untuk menunjukkan bakat mereka dalam sukan santai bowling. Diketuai oleh saudara Fareez bersama Setiausa ALK (AIC Lembah Klang) Saudari Ida, urusan pendaftaran dan mengemaskini kawasan yang disediakan oleh pihak bowling berjaya diuruskan dengan sungguh dedikasi.

Aktiviti AIC ini, buat kesekian kalinya di rasmikan oleh Ketua Angkatan Muda Malaysia, Saudara Shamsul Iskandar. Dengan balingan mautnya di 'lane 12', maka bermulah perlawanan antara teman teman AIC yang dipacu semangat membuak. Rasanya, lebih menarik kalau biarkan gambar gambar bercerita dari Nini menuturkan segalanya.

Apa pun, pertandingan ini berjalan dengan sangat baik dan juara kita pada hari tersebut adalah saudara 'pit76' dan siapa lagi kalau bukan MUS (Ketua Sukan ALK). Aduh, Nini mendapat nombor yang agak corot juga. Hehehe...

Permainan yang bermula dari jam 3 dan berakhir lebih kurang jam 8 malam itu, mendapat perhatian dari setiap pengunjung yang hadir di pusat rekreasi Bowling itu. Terima kasih buat semua teman teman yang hadir, buat Exco ALK dan teristimewa buat Saudara Sam (Ketua AMK Malaysia).

InsyaALLAH, bakal menyusul selepas ini lebih banyak lagi aktiviti yang akan membina ukhwah antara kita...Hidupkan semangat PEMANGKIN PERJUANGAN RAKYAT!!!

Thanks to : Faiz, Ida, Fadhil, Jaja & Rina, Pit, Emyrul, Aithe, Azim, ADI HAMKA, HIRO, MATKERI, TAN, Minoel, teman teman baru... teman teman yang Nini tak sempat senaraikan di sini dan terutama sekali buat En Boyfriend Nini...hehehehehe


Terima Kasih Rakan Rakan!!!

Terima Kasih Semua!!

Team JUARA!!! Aduh...Mus ni asyik bawa balik hadiah je :(

Team No 2. Alamak, macam mana En Boyfriend boleh terror gila hari ni??

Team dari Selatan..menggondol tempat ke3. Tahniah...

Sesi Ucapan Dari Saudara SAM, masuk jugalah bab politik :D

Antara AJK AIC yang hadir. ||Tan~Hiro~Shuk~Nini||

Taiko ALK.. ||Ida~Faiz~Ajex~Aji||

Cayolah ALK!!!!

En Boyfriend pun posing ;)

p/s : Banyak lagi gambar, nanti Nini link kan semua gambar tu. Tunggu tau...

No comments: